pühapäev, 14. aprill 2024

Üks aasta

Neil päevil ongi märkamatult kuiv aasta täis saanud. Mul on ähmaselt meeles, et äkki Katarina kunagi tegi ka midagi sellist, tundus suhteliselt keeruline ettevõtmine, seega ma alustades endale eesmärke ei seadnud. Esimesest poolaastast olen kirjutanud, ega teise kohta polegi midagi suurt lisada. 

Mis ma täna ütlen neile, kes mõtlevad, et äkki ka kuivama hakata? Et parem siiski mitte. Tervis läheb väga käest ära.

Tänased tervitused tulevad Tartust. Esmakordselt lavastati Tartus Puccini "Turandot". Tallinnas on seda ka vaid ühel korral lavastatud (1939). Lavakujundus oli üliäge, kõik muu ka. 




2 kommentaari:

  1. Nii. Kõige põnevama jätsid kirjutamata. Miks ja kuhu ta läheb ja üleüldse... Ootan järge.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Kui ma suudaks need mõtted õigesse järjekorda sätitada, siis tuleks järg ka :)

      Kustuta