pühapäev, 30. juuni 2024

Lugemisoskusest

 


Ajalooannaalide jaoks jätan siia maha märke Ekspressis ilmunud Meelis Lao elulooraamatu arvustuse kohta. Sisu vist ei ole viisakas siia kopida, aga no üldjoontes teate te niigi, et mis mulle meeldis ja mis mitte.

Eraldi teema on, ja ka selle tahan ma tuleviku tarbeks endale meelde jätta, et asjad tuleb lahti kirjutada ikka kohe päris puust ja punaseks. Kuigi jah, kas see ikka ongi lõpuni võimalik? Nimelt siristas L. (nüüd ma siis tean, kes käib kommentaariume lugemas :P) mulle, et kommentaariumis olla, ma ei teagi, kas pahandatud või veelgi vängemalt sõna võetud Lao vs. Chuck Norris võrdlemise kohta. Pealkirjaks oli nimelt küsimus, et kumb siis on kõvem mees. Probleemiks vist, et neid ei tohi/ei saa võrrelda. Võimalik, mina ausalt öeldes pole nii ehk naa Norrise elu ja saavutustega kursis, seega ei oska kaasa rääkida. Küll aga tean ma, et mu mõte, millele leidus vihjeid esimeses (sic!) lauses, oli pigem raamatumüügi edetabelites toimuvale viitamine, kus kord oli neist üks esikohal, siis jällegi teine. Tundub, et kui kunagi oli kommentaatoritel keeruline maksumüüri taha jäävat teksti lugeda, siis tänaseks on toimunud veelgi jõulisem taandareng ja enam ei viitsita pealkirjastki edasi lugeda :) Või noh, mis siin viitsimisest kõnelda, kui samas kommentaar ikkagi jaksatakse toksida. Äkki lihtsalt ei osata lugeda?  

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar