esmaspäev, 1. juuli 2024

Juunikuu

Viimased kuud on loetud raamatute number olnud pigem väiksemapoolne, nii seegi kuu. Tõsi, tervise poolest kannatab juba lugeda küll, lihtsalt see juuni oli uskumatult toimekas ja tempokas, tunnistan, ma ei mäleta enam ammu nii pikka kuud.

Juuni rõõmustas mind 15 loetud raamatuga. Oli vanu armastusi, mis tulid mitmendat korda lugemisele, nt "Armastuse sõnaraamat" kipub mu jaoks minema "Elu sumedusega" samasse patta, mida ikka ja jälle kätte võtta. Oli muidu lobisemisi, mis raamatuks köidetud, nende hulgas oli head ja vähem head. Romaanegi leidus, luulet ka, reisiraamat ja elulugu. Seinast seina, tundub, et just nii mu hingele hea ongi. 



⭐⭐⭐⭐⭐
"Läbi Loodeväila" Pruuli
"Kas ma ütlesin moonid" Saar-Veelmaa
"Mugavuspagulase päevaraamat" Klaas
"Rosaarium" Weitze
"Armastuse sõnaraamat" Levithan


⭐⭐⭐⭐
"Minu perekonna panus maailmarevolutsiooni" Ćosić 
"Eesti novell 2024"
"Sädemest tõuseb leek" Ng
"Siinpool vaikust" Õnnepalu
"Tallinna kaart" Kaus



⭐⭐⭐
"Filtritest filtriteta" Sillamaa
"Tasuta lõunaid pole olemas" Koppel
"Kokkuvarisemine" Kraft

⭐⭐
"Kaneelimaja & paradiisiaed" Tammert


Hindamata:
"Vaid sinu nimel" Haukio /sest tõesti ei osanud hinnata/



Juulikuule lähen vastu Filimonoviga, kes veidral kombel mulle sobib. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar