kolmapäev, 3. juuli 2024

Ma ei kirjuta siia mingit pealkirja

/sattusin töölaual mustanditesse, üllatuslikult selgus, et mõned ikka on, ise teadsin vaid kolme. Kahjuks ei ole siin ühtegi reetvat vihjet, et millest jutt... kas see tekst käis avalikult seinal ära ja siis ikkagi võtsin maha, või ei jõudnudki avaldamiseni? Sest vahel olen mõne tundliku teemaga ka nii teinud. Nüüd hakkab vaevama, et millise kohta ometi :) Igatahes tundub väga tervist kahjustav see töö :)/

Tahaksin pead vastu seina peksta. Enda oma siis. Mõni inimene ei peaks üldse kirjutama. Never-ever. Sellise eest tuleks paber ja pliiats ja arvuti, no üldse kõik ära peita.

Ma arvasin, et ma olen igasuguseid segaseid juba ilmas näinud, kes kujutavad ette... no igasuguseid asju. Aga sellist puslet ma ei ole vist varem näinudki (ja ma tean, et ma olen a r v a n u d, et olen juba kõike näinud. Fakk (korruta kümnega ja karju täiel häälel, siis tead, mida ma hetkel tunnen), ega ikka ei ole küll. 



Siit jätkan nüüd tänasel päeval. Sest see purse tõi mulle meelde kadunud Alavainu, kellele vahel noored ja/või ebakindlad autorid oma loomingulisi üllitisi saatsid. Noh et ütleb sõna sekka, annab nõu ja soovitusi või midagi sinnakanti, ega ma teagi, mida nad täpselt lootsid. Ja siis Ave vastas ühele sellisele autorile, mingil põhjusel jagas seda vastust T-ga. Kõigi muude toredate ja vähem toredate soovituste hulgast (nt kahtlustus automaatkirjutamises) jäi mulle meelde: "teil pole ju mingit kohustust igal aastal või poole aasta takka (lühi)romaani välja anda." Moti maha tõmbamises oli ta ikka meister mis meister :) 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar