neljapäev, 6. juuli 2023

märkamisi elust

 Panen kokku järgmise nädala üle mõistuse keerukat logistikat. Mis peaks rahuldama kõigi öömajaliste saabumised-lahkumised (soovitavalt ka koristamised), proua ema jubileumi, kõigi pereliikmete vajadused ja veel nipet-näpet tulekahjusid. Geograafiliselt tähendab see siis Hiiumaad ja Tallinnat ja Kesk-Eestit ja Viljandit ja uuesti Hiiumaad... ja kuna rohepesu propageerib ühistranspordi kasutamist (olgu, mul pole endiselt lube, aga ettekäändeks rohepesu kõlab paremini) ja meie ühistransport on endiselt suurepärane, siis Viljandist Hiiumaale saamiseks peab ilmselt veel korra Tallinnassegi põikama. 

Arutlen siis lennu-bussi-rongigraafikuid tudeerides omaette valjusti, et sealt Kesk-Eesti külakesest Viljandisse saamiseks on vist ikka vaja autojuhti, sest bussid lihtsalt ei käi, aga mu elu õieke peab järgmisel hommikul kuidagi tööle saama ja et kuidas ma ikka ema 50+50 kilomeetrile sohvriks nuian, sest no "ma ise küll ei tahaks oma sünnipäevale järgneval hommikul liiga vara ärgata", kui mulle kõrvalt mainitakse, et  "seda sa ju teedki". Õigus jah, meil on ju samal päeval sünnipäev, vanemas eas kipub see juba ununema :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar