esmaspäev, 17. oktoober 2022

Lugemised

"Laulis, kuni kõik lõppes" P.I. Filimonov: alguses meeldis, aga siis jäi mu jaoks kuidagi venima. 



"Asünkroonujumine" P.I. Filimonov: siin tuli mu jaoks taas Filimonovi mõnusalt jabur ja samas nii ehe loojutustus välja, tempo oli paras, mingi jama järgnes hoogsalt teisele. No kui Janek Jõhvika sugune tüüp panna ajama meeste sünkroonujumise olümpiakavva võtmist ja sellel rindel ka pioneeri mängima, siis nii juhtub.



"Minu venna keha" Lilli Luuk: autori kaunis ja poeetiline keel on imeline, aga kuidagi aeglaselt, liiga aeglaselt edenes lugu. Tegelasi on ju parajalt, neid justkui ka tutvustatakse lugejale igati mõõdukalt, ent need ei haakinud, libisesid eest ära, ei eristunud. Autor tahaks nagu põnevust hoida, aga ma väsisin enne ära. Ilmselt minu kärsitu loomuse viga.

Jään vist rohkem siiski tema novellide austajaks.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar