neljapäev, 13. oktoober 2022

Altpesu

Ma viimane nädal aega eriti mujal ei käi ja muust ei räägi kui ikka nendest va vetsupottidest ja bideedest. Ja kuigi veeb on täis ilusat reklaamjuttu ja poisid poodides on ka üliagarad, siis hirmsasti oleks ikka tarvis isiklikku kogemust :) Nii et kes vähegi tahab/oskab kaasa rääkida ja nõu anda (kui siin blogiseinal ei julge, siis võib mulle ka otse kirjutada mis iganes kanalis).

Küsimus siis, et kas pott ja bidee eraldi (vana hea klassika) või siis 2in1 (kuigi see viimane termin on vist päris vale, sest kaks ühes pott teeb ju praktiliselt kõike peale leiva küpsetamise)?

Eraldi bidee plussideks kahtlemata kasutuskogemus, asi on lihtne ja loogiline, sellega saavad ka külalised hakkama, lisaks hügieeni pool (hädad ikka ühte potti ja pesemine teises kohas). Miinuseks muidugi, et see võtab ruumi, ikkagi üks lisakolakas ruumis juures. Ja soe vesi tuleks vist nagu ka kuidagi sinna seina saada.

WC-pott+bidee ühes jätab loomulikult vaba ruumi, aga... Kas see reaalselt ka peseb nii hästi kui lubatakse? Ja kui on altpesu ja tagantpesu ja meestele eraldi ja naistele eraldi, et kas see tõepoolest toimib, nagu päriselt ka? Kui ühel asjal on liiga palju funktsioone, siis kas ei juhtu viimaks, et see ei tee ühtegi toimingut hästi :) Ja mis jamadega ma silmitsi seisan, kui juhtun vetsu minema mobiilita ja puldita (või on puldil patareid tühjad)? Saan aru, et need andurite ja eelnevate seadistustega funktsioonid on toredad, aga kui võhik neid kangutama juhtub, siis võib nii mõndagi kergesti rikki minna... Okei, lahendus oleks sellesse tualetti võõraid mitte lasta (või minna kaasa instrueerima, see oleks tore). Kuskil poes kurdeti, et ega see pärastine kuivatusprogramm eriti tõhus ole, või siis peaks väegade kaua seal potil istuma ja laskma kuivatada (eks ma hakka siis raamatuga asjal käima, ega see aeg mul kasutamata jääks :)). 

Huvitav, kas see värgindus on ka häälekas... ma mõtlen, et kui see vett soojendab ja mingi ventilatsioon on ju sel potil sees... Kas see öösel häiriks? Ja kas mingid tobedad öövalgustused saab ikka välja lülitada... Kurja küll, see pult ise on juba nii keeruline, et võib vabalt juhtuda, et lased aparaadil end näiteks liiga tulise veega pesta. Lisaks häirib mind veidi see isetõusev potikaas. Saan aru, et saab küll timmida, kui lähedalt või kaugelt see tõuseb, aga vahet pole, selle poti juurest käin nii ehk naa väga sageli mööda - mis see kaas siis muudkui tõusekski või.  

Välimuses õnneks küsimust ei ole, sest eraldi variantide puhul on bideede valik päris kobe ja 2in1 puhul on selline kena, lihtne ja neutraalne see disain.


4 kommentaari:

  1. Oleks mul ruumi, siis kindlasti eraldi bidee. Ühes kodus on see mul olnud ja ma lihtsalt armusin sellesse jäägitult ära

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Mul kodus pole olnud, aga suuremates hotellides ja teatud rahvaste väiksemates majutusasutustes olen maitse suhu saanud, nii et tahan kindlasti, aga jah, palju ruumi ja raha raisata, selles on küsimus...

      Kustuta
  2. https://www.tece.com/ee/sanitaartooted-ja-susteemid/teceone-kergesti-paigaldatav
    lihtne ja ilus:)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Mul kahjuks selles seinas ei ole soojaveeühendust...

      Kustuta