teisipäev, 15. veebruar 2022

Ming-Mang-Mong

 Lugesin Mangi siin üks päev. Jaa-jaa, ma tean, et suur veebruar juba käes ja miks ma alles nüüd aastahoroskoopi loen, pool aastat juba möödas või nii. Eks ikka sellepärast, et siis ma saan juba esimese poolteise kuu põhjal kohe hinnata, kas maksab ka ülejäänud aastat lugeda ja jälgida. Veidi mul muidugi Mangisse usku on, sest noh, selle ühe aasta pani ta ju pihtas-põhjas! täppi.

Palju oli muidugi seda üldist juttu... tsivilisatsiooni lõpp jms, millega ma laias laastus ka nõustun. Ma räägin kogu aeg, et inimesed ikka ei õpi ajaloost, ikka peab kõike nullist alustama ja kõik lollused algusest lõpuni ära tegema, et äkki meie ei vaju mutta ja paneme võiduka lõpuni välja. Ajee, paneme tõesti. Mida kreisimaks elu läheb, seda selgem on, et nii ikka lõputult ei saa. 

Aga taas kord jah pean tõdema, et Mang on akna taga luuranud vist :) Sest veerandtunnike enne lugema asumist oli meil just juttu plaan B-st ja plaan C-st. Üsna täpses sõnastuses. Ja siis loen seda va tarka brošüürikest... ja Mang kirjutab põhimõtteliselt sõna-sõnalt need variandid ära. Olgu, ma olen paranoiku ja näen siin kuhjaga loogikat, seega ma ei saa väita, et "see oli tähtedes kirjas". 

Elame-näeme. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar