teisipäev, 15. detsember 2020

Nörritused

- Kui sa lähed juuksurisse, olles eelnevalt ära hirmutatud kodukal olevast ähvardusest maski kanda, teed seda püüdlikult kahe värvimise ajal (vastavalt ka kahe pesemise jooksul), keratiinihoolduse ajal, koguni lõikuse ja föönitamise ajal ja siis... selgub, et poleks üldse pidanudki. Ma alguses küsisin (vist liiga läbi lillede) küll juuksurilt, et kas s e e segab, aga nagu siis pärast kolme tundi selgus, talle tundus, et ma ise pean oluliseks maski kanda ja ta siis ka oli vastutulelik ja väitis, et ei sega :)  



- Kui sa oled tundide kaupa loksunud Eesti teise otsa ja tagasi, kakerdanud libedatel Tartu tänavatel ja ka bussikast otsustad trammi asemel jalgsi tulla, sest noh... ikkagi Kätlin Kaldmaa "Minu külas Islandil..." on postikapis ootamas... ja siis vaatab vastu selline pilt. Vähe ei aja närvi ("ära mine närvi, ära mine na...")



- Kui näed poes allahinnatud piparkoogitainast, mis on küll gluteenivaba, aga mõtled olla popp ja noortepärane ning ikkagi osta. Esiteks, näed sa faking (jah, ma tean, et see niigi kole sõna mõjub sellise kirjapildiga imelikult ja ma isegi ei tea, kas see on jälle mingi uus reegel, aga viimasel ajal mitmes raamatus on just sellist kirjapilti kasutatud, ma siis ka, eks ole) vaeva, et üleüldse seda tainast rullida. Kui saad selle lõpuks rullitud ja kujud vormitud, siis ei saa neid tööpinnalt kätte. Pooled inglikesed on selleks hetkeks kõverikud, rapitud, retsitud ja muidu puudega. Tunnistan, et ma niigi olin eelnevalt jahu alla pannud, aga no ma panin siis nüüd topeltportsu jahu, nisujahu, ma rõhutan. Seega gluteenivabadest piparkookidest said lõpuks eriti gluteenirikkad piparkoogid. 

Maitsest ma parem ei räägi. Riisijahu (nagu ka mandlijahu) on ikka nii vastiku maitsega, et ei kannatagi süüa. Ma püüdsin küll ohtra glasuuriga riisijahu maitset peita ja eelnevalt ei kuulutanud välja ka neid "tervislikke" piparkooke, aga noh, kolm korda võite arvata, kas ma suutsin rahva ära petta :)

Kindlasti on siin viimastel päevadel veel neid nörritavaid asjaolusid esinenud, aga ega minu pea ka prügikast ole.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar