teisipäev, 7. mai 2024

Kas meestel ka nii on?

Mehed, need vanema aastakäigu omad, on vist hakanud viimasel ajal usinamalt juukseid värvima, ma vaatan. Aina ja aina märkan mõnd avaliku elu tegelast ja taban end juurdlemast, et oot-oot, milline see tema oma toon oli. Ja siinkohal ei pea ma silmas juuste hallinemist, eks ole :) 

Igatahes kubiseb mu guugli ajalugu tuntud meeste pildiotsingust. Iga õhtu leian end analüüsimast nende tüüpide noorpõlvefotosid ja värskeid kaadreid teleekraanilt. Ja siis ma muidugi väsin ja mõtlen, et mida kuradit, miks nad sedasi vassivad!? See on nii ebaõiglane, pettus! Eem, aga siis ma mõtlen, et kas mehed naisi vaadates tunnevad sama? Või on nad ajaga harjunud, et ära usu, mida näed?

Nojah. Ilmselt harjun minagi varsti meeste muutuva juuksetooniga. Tõsi, selleks peaks kuidagi lahendama selle "kiivri"-efekti. Ma ei tea, mis nende meeste peade juures valesti on (olgu, tegelikult on neil palju asju valesti, aga püsigem teema piirides), et neil see tugev värvirant jääb. Nojah, nad värvivad ju tumedamaks, aga naised ju niisamuti - miks naistel seda kiivrit siis ei teki? Kuigi ka naiste hulgas on "kohukesi", ent ometi kriibi needki nii hullult silma. 

Ja kui mehed liiga tumeda kiivri otsa ei kuku, siis populaarsuselt järgmine tundub olevat see kerge mahagoni või punaka tooniga pruun, aga samas antipaatia selliste toonide suhtes (ka naiste puhul) on vist minu isiklik kiiks :)

Ega need minu väliuuringud piirdu vaid värviga, ka juuksepiiri muutused vajavad jälgimist. Istutamisi-siirdamisi tehakse õnneks veel pigem harva, 



2016. a Brasiilias käies olen pildistanud poes meestele mõeldud juuksevärve. Ju siis lihtne maainime polnud enne näinud. Aga mis meeste juuksevärvides teistmoodi on? Või millest see vahetegemine? Või on mehel piinlik minna koju juukseid värvima, näpus pakk naisepildiga juuksevärvi? Küsimusi nii palju, aga vastuseid ei ühtegi, nagu tavaliselt.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar