pühapäev, 21. aprill 2024

Kasukas / Taavet

Novellid, jutud. Mõned väga head, mõned natuke vähem, aga siiski - hoiavad külges, nagu hiidlased ütlevad.

Lemmikumatest lugudest. Nt "Kootsing". Jah, mina nimetan coach´e kõutsideks, aga koots ja kootsing on ka väga head :) (kes on ära unustanud, nagu mina, siis need on meil täitsa lubatud sõnad tänasel päeval) Igatahes mõisa võetakse eelmise kupja asemele moodne mees, kes hakkab talupoegi ränkraske tööpäeva lõpus kootsima. Pull lugu, mulle meeldis.

Siis meeldis mulle veel see lugu, kus luupainaja läks töötukassase ja sealne konsultant tegi tüübile selgeks, et nüüd on moes suunamudijad ja et igaöise valuloome asemel võiks tegeleda sisuloomega. Natuke jäi lühikeseks ja seda mõtet oleks võinud ehk edasi arendada, ent siiski meeldis. 

"Avokaado" loos avokaadopuu, mis/kes hakkas peategelasele investeerimisnõu andma, oli samuti lemmik, sest... nojah, ma ei hakka pikemalt lahkama siin oma vaateid rahatarkuse jagajatele (kelle hulgas on küll ka mõned võimekad tegelased, aga suurem osa...).

Mis ma öelda tahan, et kui sa ka muidu ei ole kõige suurem novellisõber, aga aastas ühe kogumiku tahaks mekutamiseks võtta, siis see võiks sobida küll.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar