kolmapäev, 11. oktoober 2023

Vestlused tulnukaga / Lellep




Mis seal salata, see postitus sünnib vaid seetõttu, et insta-jälgijad, kellele andsin võimaluse küsitluses arvamust avaldada, vedasid mind räigelt alt. Lolli peaga eeldasin, et keegi ei taha lugemismuljeid kuulda...

Millest küll rääkida, vormist või sisust?

Vormilt on see peamiselt "vestlus", kohati peaks suisa vist intervjuuks nimetama. Vaid mõnes kohas annab autor lugejale põgusalt taustainformatsiooni (või toob paar näidet enda elust, nt kuidas manifesteeris endale "luksusliku" lõunamaareisi, tutika nutika, lauluande vms), sest olgem ausad, kõik meist ei vestle ju pidevalt sõber Rohaaniga ja pole seega kursis eluga kaugemates sfäärides. 

(Muide, kas keegi vanematest lugejatest mäletab veel Milkot? Kummalisel kombel meenus see mulle praegu, seab kõik kuidagi uude valgusesse)

Sisust. Tunnistan, et raamatu parim osa on sissejuhatus, see meeldis mulle, päriselt. See tõotas põnevaid seikluseid, vaatlusi, kohtumisi, ehk koguni kaasaviimisi... Minu õrn iga jääb ju siiski sinna aega, kus pidevalt viidi keegi kaasa ja pärast poetati tulnukalaevas käinu piimapukile või heinarõugu alla. Ma kuulen tagaridadest juba naeru, aga no päriselt, oli ju selline aeg, keegi teist ikka mäletab veel seda?! Paraku aga sissejuhatuse järsu lõpuga lõppes ka kõik põnev. Edasi oli küsimus-vastus, küsimus-vastus, kusjuures suuremalt jaolt veel suletud küsimustega. Samas ma saan aru, et Milko, ptüi, Rohaan, on väga tark ja ilmselt talle polegi avatud küsimusi tarvis esitada.

Nüüd veidi mõnest põletavamast teemast. Ootuspäraselt käivad siit läbi Roswell, püramiidid, Bermuda kolmnurk jt teemad, millest lootsin palju, aga pean tunnistama, et neis teemades oli Rohaani tülitamine küll tarbetu - kordusid ammu levinud teooriad, sekka mõned hägusad kõrvalepõiked. Kui mõnel korral püüdis kanaldaja (Linus siis?) detailsemaks minna - nt kas tulnukas õpetaks teda püramiide aktiveerima - , siis tegi Rohaan nä-nä-näää ja ütles, et seda ta küll ei tee. Va tujurikkuja selline.  

Toidust, kaunitest kunstidest, moest jm ilu-ilust on ka juttu. Lihasöömine näikse Milko, kurja küll, Rohaani, segadusse ajavat. Kord ütleb ta, et liha süüa on okei: "Keegi, kes sööb liha, võib tegelikult olla tervem kui toortoitlasest vegan, sest mitte liha ise ei ole see, mis on halb, vaid suhtumine sellesse, mida süüakse. Mõni inimene, kes sööb liha, võib olla väga spirituaalne, sest ta austab seda – aitäh, kallis loom, et sa andsid mulle selle liha, et ma saaksin sellest energiat. Kui te õnnistate liha, siis annate sellele kõrge sageduse.“ Teisal ütleb aga, et peaks ikka liha söömist vähendama ja kolmandas kohas, et me pole loodud lihasööjaks. Mine siis võta kinni. 

Viimane raamatutarkus (ülejäänu lugege ise), et te siis teaksite.

„Miks te üldse enam kosmosesõidukeid vajate, kui te oskate ennast teleporteerida?“ 

„Kosmoselaeva meil tõesti vaja ei lähe, aga väga paljud tsivilisatsioonid peavad seda nägema. Kui me ilmuks lihtsalt teie elutoas välja, te ehmataksite ja hakkaksite kartma."

Jutt jumala õige. Ühte tüüpi ma kardaks, aga kui tuleb laev, milles võib neid teoreetiliselt olla ma ei tea kui palju, siis ma absoluutselt ei karda.

Aitäh raamatu eest, Petrone Print, Rhodose-Tallinna lend möödus meeleolukalt!


2 kommentaari:

  1. Ma vestlen kogu aeg oma sõber Rohaniga. Alles hommikul rääkisime :D

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Sinu Rohanile ma muide mõtlesin kohe, kui omal ajal kaanepilti nägin :)

      Kustuta