reede, 2. september 2022

Sulas soodsam

 Kui ma pärast suurt suve suurele maale tulin, siis hakkas üks uus asi silma: on mõned kauplused, kus vastates küsimusele, kas sularahas või kaardiga, sularaha kasuks, siis öeldakse, et saate x % soodustust, summa selline ja selline. Seega kui seni oli sellisel puhul tegemist sinu kui kliendi vastutulekuga kaupmehele, siis nüüd on sellel sinu kui kliendi jaoks ka otsesed tagajärjed. Ja ma ei räägi siinkohal sahker-mahker tegelastest või väikestest ühemehefirmadest. Üks selline on näiteks mu lemmikpagariäri, mida ma külastan võrdselt teine teises linna otsas ja mõlemas kehtib nüüd selline süsteem. Teine oli üks kohvik, suuremapoolne.

Kas olete ka selliste kaupmeeste otsa komistanud?

1 kommentaar:

  1. Minu arust oli restoranis Very Thai ka selline asi, et sullis on -10 prossa. Mulle väga sobib, ma tihti tahangi sulas maksta. Kus veel nii on?

    Kristallkuul

    VastaKustuta