teisipäev, 30. august 2022

Jätkuvalt

 Kui oled nädalate kaupa saare otsas omas mullis elanud, siis hakkab linna tulles teravalt silma, et

a) küttepuudega käib hull sahmerdamine. Rohuküla - Tallinna maanteel oli neid eriti palju näha.

b) huuled, huuled, huuled... Kuna ma täna olen ühistranspordiga pool Tallinnat läbi kolanud, siis olen palju näinud. Ma tean, et ei ole ilus jõllitada, aga ma ei saa neilt pilku ära. Ja ma vist mõistaks neid üle võlli süstitud huuli, kui need oleksidki selliste... inim-Barbie´de küljes, nagu osadel näikse moes olevat, elustiil või nii, aga ma vaatan neid tüdrukuid ja... nad tunduvad nii tavalised hiirekesed, pigem lihtsakesed, kohati riideski väga igavalt. Et kõik muu nende küljes on lihtne ja tagasihoidlik, ja siis nätaki! huuled tulevad meeter maad eespool. Siis ma mõtlen tahtmatult, et kas see on olnud tema enda soov või tööõnnetus.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar