pühapäev, 3. juuli 2022

Nv

Pean vist ruttu kõik postitused ära tegema (huvitav, miks ma ei rutta praegu oma poolikut toimetamistööd lõpetama...), sest ma uputasin oma arvutit "veidi" Regati jäätisega ja seda tuleb ikka veel igasugustest aukudest välja. Aga noh, see olen tüüpiline mina, kes lennukilt toidupoodi lipates mõtleb, et ma ju ainult paar toiduasja ostan ja mis ma ikka eraldi kotti selleks võtma hakkan, viskan sinna riideridiküli arvuti manu.

Aga nädalalõpu reportaaž on lühike. Saarlased käisid neljapäeval külas ära, olid väga toredad, aga mina kuidagi rabe. Ilmselt liiga suure grupiga on ikka keeruline üksi asjatada (tuletagem meelde, et suures elumuutuste tuhinas jäid mu giidiõpingud pooleli:)) Tuleb tulevikus meeles pidada, et ikka kaksi tuleb selliste neljakümne alla kampadega tegeleda.




 

Reedel olid pulmalised kohta üle vaatamas, saab siis seda näha, mis tuleb. Iga pulm on ju nii isemoodi, alates idee püstipanekust, korraldusest kuni siis reaalsete ilmaoludeni välja. 

Laupäev kulges festivali tähe all. Mul on tagantjärele muidugi hea meel, et selle reedeõhtuse Kärdla esinemise õigel ajal maha lükkasin, sest toss oli väljas küll. Aga päev otsa laadatada, see mulle sobib. Ma küll hiljem põen ja taastun säärasest külluslikust suhtlemisest hea hulk aega, aga rõõm on siiski väsimusest suurem. Lugejatega on alati põnev suhelda. Eriti hiidlastega, sest nad on nii mõnusalt otseütlejad, ja samas saab hullult nalja. Komplimentide vaieldamatu number üks mu jaoks tuli ühe dementsusele kalduva isa tütrelt, kes andis teada, kui väga "Minu lõunamaa" ta isale oli meeldinud. Isa päevad ja mõistus ei ole enam alati ühesugused, raske on panna teda millestki pikemalt huvituma, tuju on nagu ta on... Ja siis selline lõbus ja kerge meelelahutus, mis aitab hetkeks minema triivida. Rõõm-rõõm.







Muide, ma ei saa jätta ütlemata, et Viiu Härm räägib nii põnevalt, nii kaunilt, nii... kurvikalt, et kui teil peaks olema võimalust temaga kusagil kohtuda või vestlusõhtul käia, siis palun, mõeldes egoistlikult enese rõõmule, minge ja kuulake teda!



Täna niitsin lademes muru, osa jätsin ikka teiselepoolele ka, ja tulin tulema.






Suvine linn on ikka sajaga mõnus.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar