kolmapäev, 27. juuli 2022

Keemiatunnid / Garmus

 Ma ütlen kohe ära - ärge neid minu Goodreadsi tärne vaadake, sest see on puhtalt minu probleem. Tunnistan ausalt, ma ei suutnud seda lõpunigi lugeda. Aga teile see raamat raudselt sobib ja meeldib.


Korralik lugu, kõik on ette ja taha ära nämmutatud, et lugeja jumala pärast ise midagi mõtlema ei peaks. Et justkui tugevatele ja vapratele ja iseseisvatele naistele, aga samas kirjutatud nagu alaarenenud väetikestele - kallis autor, kas sa ei näe siin väikest vastuolu?
Ja absoluutselt kõik klišeed on ka kenasti üksteise otsa lükitud (lademes õnnetuid seiku lapsepõlves, enneolematult tark ja ilus peategelane, lõputu ahistamine ametipostil, abielu- ja lastevastasus, koera võtmine, surmad särgid-värgid jne, jne, you name it!). Kõik see, mis täna "müüb", aga mu jaoks oli seda liiga palju korraga.
Ja siis ma väsisin. Kuskil enne 100. lk. Nii et ma ei tea, kuidas see lugu lõpeb. Küllap õnnelikult. Sest muidu see poleks ju täiuslik naistekas.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar