teisipäev, 1. märts 2022

Vaade / Kaus

 Ja läkski nii, et seekord Kausilt ei mingit naiselikku hämu, vaid üks väga korralik ja sisse- ja ülevaade vaadetest. Vaated, see on täiesti minu teema ja seepärast oli mul kohe eriti põnev lugeda, kuidas hindab ja analüüsib keegi teine neid. Kas ja mida märkab, kuis enda jaoks põhjendab ja lahti seletab.


Tõsi, mu positiivses meelestatuses võib oma osa mängida ka Pirmastu, ikkagi Viljandimaa! Sellega ostab mu alati ära. Teine asi: flightradari veebileht, minu viimaste aastate üks lemmiksaite. Mul oli kohe midagi nagu puudu, kui neil päevil, teatud sündmuste tõttu, see veebileht üle koormatud oli ja ma iga kord sinna ligi ei saanud.


Rasvased plusspunktid ohtrate kirjanduslike viidete eest, kahju vaid, et paljud neist raamatuist varem loetud. Ent siiski mulle meeldib leida seesuguseid vihjeotsakesi, see kuidagi kohe rikastab lugemist, just nagu saaks midagi kauba peale :) Et hakkad üht raamatut lugema, aga saad veel kamaluga soovitusi lisaks. 


Mu lemmikvaade hetkel ilmselt see:



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar