laupäev, 22. mai 2021

"Meie kitsed"

 Kitsevõhikule paras lugemine, ilmselt saavad üksjagu tarkust ka kitsedega otsapidi sina peal olijad. Ma pole kitsedega kunagi kokku puutunud ja seepärast tuli üllatusena, et nad säherdused paharetid on. Nii et oma maalappi peab vist ikka lambad pügama võtma, aga ma veel mängin paar aastat selle mõttega :) 

Kitsepiimaga seonduvatest eelarvamustest on samuti juttu. Mul on sellega nii ja naa. Väljas süües üks mõnusa karamellise kooriku all kitsejuustuketas rohelise salati padjal on mu täielik lemmik, ent koju ei ole ma kitsepiimatooteid mitte kunagi ostnud. Ma ei oska neid poes isegi märgata, silmaklapid peas ses osas. Müüakse seda kraami üldse poes või on see mingi defka letialune kraam, mida peab läbi tuttava tuttava tuttava välja ajama? 

Autori ees muidugi müts maha selle ees, mida kõike ta oma Mäehansu talus teeb. Tal on ikka tõsine kitsendus käima lükatud! Eriti imponeerib mulle, et juba teist suve teeb ta ühepäevarestot, no ja kui ma milleski solidaarsust ja valu tunnen, siis see see on. Paar päeva tagasi seitsmenda hooaja alguse kultuurisündmusi ritta seades just mõtlesin sellele...


Susver, laudauks on veel vahetamata ja mihuksed aknaraamid, jessumariake... 



Minu lemmiklõik raamatust:

"Alustuseks, enne looma võtmist, tee endale selgeks, mida sa 

nende kitsedega edasi teha tahad. Kas sul on tarvis...

a) lemmiklooma;

b) muruniidukit;

c) piima oma terviseprobleemidega pereliikmele;

d) kitsejuustu veini juurde nautimiseks;

e) värsket liha;

f) atraktsiooni oma muidu udupeene turismiobjekti juurde;

g) uut nahktagi, eksklusiivset ja kitsenahast;

h) isegi ei tea, mida või keda, aga kõigil on, ja oled ikka mõelnud, 

et võiks mõni loom olla;

i) uut äriprojekti, mis kindlustaks pensionifondi;

j) tööd ja leiba oma kodus kõiki võimalusi ära kasutades.


Kui su vastus kaldub olema variantide a–i piires, mõtle parem 

alternatiivsete võimaluste peale. Igal juhul on mõistlikum võtta 

endale koer, muretseda muruniiduk ja osta kitsepiimatooteid poest."


Hüva, lähen siis muruniidukit ostma, tšaupakaa!



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar