pühapäev, 6. detsember 2020

Raamatud, mille kohta palju pole öelda...

 "La Gomera tsükkel" Andres Ottenson

Üldse mitte halvasti kirjutatud, vastupidi, ent liiga napp - kõigest 48 lehekülge. Ma ei ole isegi hetkel kindel, et sellise lehekülgede arvu korral on tegemist raamatuga. Aga no ega vorm olegi ju tähtis, ikka sisu. Selline paar ampsu Gomerat seega.



"Nõks-22" Joseph Heller

Ei istunud mulle see stiil. Natuke nagu poolearuliste dialoog (ilmselt pidi see endast kujutama vaimukat stiilivõtet, aga minu juhmivõitu aju ei tahtnud seda vastu võtta).


"Vana peeru veerud" Charles Bukowski

Bukowski-periood oli mul mõne aasta eest (vist) ära. No kuulge, ma võtsin Bukowski kaasa isegi mesinädalatele Mauritiusele :) Seekord aga ei läinud tekst enam jooksma.

See muidugi ei tähenda, et ma uue sarja "Bibliotheca Potatoris" kohemaid kõrvale heidaks, oh ei, "Joodiku raamatukogu" sarja teine raamat on mul juba (kujuteldaval) öökapil ootel. 



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar