pühapäev, 29. november 2020

Raamatud või nii...

"Ma ei kasuta ju instat..."
"Ei, mingisse FB gruppi ma küll liikmeks ei tule!"
"Goodreads on nii keeruline, mul läheb kogu aeg meelest seal käia!"

... ja samas vaimus edasi. Selgub, et mida rohkem kanaleid sõna levitamiseks, seda rohkem ka vastuargumente, miks üks või teine kanal ikka ei sobi lugemiseks. Ma olen väsinud seda vingu kuulamast ja olgu siis nii. Kopeerin siis oma lugemismuljed tulevikus ka siia ja kui ma just ära ei väsi, siis püüan täna tõsta blogisse ka käesoleva aasta lugemismuljeid (aga need lähevad enam-vähem lugemisdaatumite järgi, seega kerige aga arhiivis või kasutage teemasilti "loetud2020"). Ma ei garanteeri, et ma kõik tänavu (seni!) loetud 126 raamatut siia jaksan vedada, aga ma teen, mis suudan. 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar