teisipäev, 12. mai 2020

Puhkusele


Petrone Prindil on praegu eriti ahvatlev reisiraamatute pakkumine. Valid kogu valikust 5 lemmikut ja maksad ainult 30 eurot. Kui mul nad juba kõik järjest loetud ei oleks, siis oleks mul küll õnnepäev nüüd :)

Ennekõike soovitan ma muidugi "Minu Hiiumaa" võtta, aga kui sa juhtumisi ei taha 5 Hiiumaad korraga, siis ma soovitaks kohe teisi ägedaid paiku Eestimaal, nt: "Minu Muhumaa", "Minu Vormsi", "Minu Pärnu" ja "Minu Tartu".





6 kommentaari:

  1. Nüüd siis ütled! Ma just eile tellisin Petronest, oleks oodanud ja suuremalt ette võtnud :D

    VastaKustuta
    Vastused
    1. :( Aga see on ainult reisikirjadele, mitte kogu kupatusele.

      Kustuta
  2. Reisikirjadest jätsin just kaks tellimata, sest kõik raha sai eelmisel kuul veini peale kulutatud :D

    VastaKustuta
  3. Hea pakkumine tõesti! Aga jään vist siiski jätkuvalt raamatukogu teenuste kasutajaks...

    VastaKustuta
    Vastused
    1. No raamatukogutüdrukud loomulikult ei tõtta ostma, aga teised küll võiksid :)

      Kustuta