kolmapäev, 29. aprill 2020

"Poola poisid"

 "Poola poisid" Mudlum, Strata, 2019


Kuradi hea raamat, ma ütlen. Vajab küll õiget meelsust ja lugeja valmisolekut teele asudes, aga kui siis minema hakkab, siis läheb ka.
Kuna pealkiri ise on juba nii jabur, siis otsustasin eeltööd mitte teha ja sukelduda tundmatusse. Kui esimeses otsas lasin end kõigest poolapärasest eksitada ja jäi vaid üle imetleda autori võrratut sisseelamisvõimet ja Poola hinge tabamist, aga siis hakkas mul kuskiltmaalt mingi uss närima, et päris puhas see asi ei ole... Et mis lugu mulle selle veidra Poola varjus üritatakse rääkida. Ja ma olen kindel, et autor seda tegi, mingid tuttavad killud hakkasid pudenema. Aga kui sind ei huvita ei Poola, ei boheemlaste hingeelu, siis loe kasvõi ainuüksi selle mõnusa stiili nautimiseks. See kannab, kenasti lõpuni välja.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar