neljapäev, 24. oktoober 2024

Skalpell

Süžee ei ole ju laias laastus midagi uut - kaks venda, kes erinevad teineteisest ja siis üks kohtumine, kus nad nende erinevuste ja tagamaade kallal ragistavad, lisaks natuke nalja ja natuke ootamatuid pöördeid. Malmsten kannab muidugi kõik rollid välja ja on alati hea vaadata, aga Puustusmaa üllatas ka ikka kohe väga positiivselt. Mõlemad olid kuidagi väga õiges elemendis, detailideni välja. 

Seda oli hea vaadata-kuulata. Samas meenub mõne aasta eest Linnateatri "Õed", mis oli nii ängistav, närviline, et ma tõesti mõtlesin, kas selle raha eest sellist emotsiooni mul ikka oli tarvis tulla teatrisse otsima. Mitte et ma teatrist koomuskit ja jalaga tagumikku nalju ootaks, aga siiski, mingi edasiviiv mõttelõng, tunne, et on veel lootust ja võimalusi, võiks ju jääda saalist lahkudes. Selle asemel oli masendav röökimine, nii et etenduse lõppu ootasin, lõuapärad kokkusurutud, tuikav peavalu algamas.

Maalisaal seal majas meeldib mulle muidugi nagunii. Mõnus ja kodune, nii et seegi boonuseks.

Lavastuse seisukohast absoluutne ebaoluline detail, aga... huvitav, kas nad joovad iga etendus nagu päris veini? Ma püüdsin kõiki võimalikke variante kaaluda, aga vist ikka peab päris olema, või ei? No vähemasti esimene pudel oli ju ikka päris... Teise puhul, möönan, oli mingi kahtlane hääl, millega teoreetiliselt võis mu ära petta. 

PS. Piletit jahtimast olin ammu loobunud, aga saada õnnestus nii nagu ikka, sama päeva hommikul, ja nii nagu ikka, esimesse ritta. Mõni mees siin ei riskinud nii kaua oodata ja leppis päev varem sõbra hilisõhtuse piletileiuga, neljandasse ritta. Sellised mängud mulle meeldivad :)



4 kommentaari:

  1. Jätan meelde! :)

    Me kevadel kutsusime sõbrad teatrisse, et näe, pileteid on saada, tulge ka. Nad olid mitu korda varem öelnud, et öelge meile ka, kui näete pileteid. Etendus sattus Õed. Pärast seda pole nad meie teatrikutsetele positiivselt vastanud :D

    Aga mis siin enam Draamast rääkida. Nüüd ju popimate etenduste heade kohtade piletid 60 eur. Minu taluvuslävi on igatahes ületatud. Üks tüütu teatrikülastaja edukalt eemale peletanud.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. 😂😂😂 Sõbrad on sul täiega normaalsed, seda ma pean küll ütlema.

      Skalpell oli õnneks odavam, aga noh, tund ja viisteist ka kõigest.

      Kustuta
    2. Ma Brüsselis maksin viimati teatripiletite eest 13 euri. Head kohad, ilus teater ja klassiklaine etendus. Ise ka imestasin odavust.

      Kustuta
    3. Vaiki! Sellistest hindadest ei ole viisakas rääkida :)

      Samas ka meil juhtub imesid, vahel. Näiteks eelmisel nädalal oli ühel konkreetsel etendusel erandkorras tavapilet 0 ja sooduspilet 5 eurot. Tegemist oli lavastusega, mida ma olen plaaninud koguni teist korda vaatama minna ja sellise hinnaga tundus see eriti ahvatlev. Aga ma ei läinud, nüüd kahetsen.

      Kustuta