neljapäev, 15. august 2024

Rein Purpur: eestlaste pöörane rännak Euroopas

Jälle nahistasin praamil raamaturiiuli kallal. Raamatuga lauda istudes võtsin loomulikult kohe ka Goodreadsi lahti, et lugemine kenasti ikka üles märkida. Suur oli mu üllatus, kui leidsin eest enda lugemismulje ja tärnid. Samas, eks ma ju teadsin, et ühel päeval see võib juhtuda... Omal ajal olin hinnanud seda hävitava kahe tärniga, täna olen lahkem. Piiripealsed naljad, mis aastaid tagasi panid vaid õlgu kehitama, mõjuvad täna nostalgiliselt ja soojalt... et oli aeg, mil veel ei oldud poliitkorrektne ja võis asjadest rääkida.

Muidu jah selline sooda raamat. Tüübid väidetavalt muudkui joovad ja ajavad mööda Euroopat ringi. Tegelikkuses ma usun, et nad istuvad kodus, laual paar pudelit Martelli (see on siseringi nali, aga las ta praegu jääda) ja lasevad fantaasial lennata. Tõsi, eks nad ole kindlasti ilmas ringi rännanud, mõni seiklus on nendega küllap ka päriselt juhtunud, aga jo ikka pool on juurde pandud :)

Mul siin nüüd üldse kuidagi sattus järsku virn meesautorite raamatuid (Okipäev, Kärakajutud, Paras annus pastat, Tondid...), aga üldarvestuses valitseb ilmselt tasakaal.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar