neljapäev, 1. august 2024

Juulikuu II

 Juulikuust võtan kaasa märksõnad:

- linnakoju sain kuu jooksul vaid ühe korra, sedagi tänu arsti juures käimisele (ma istun endiselt vooluvõrgus, tänan küsimast);



- mandrile jõudsin kokku kolmel korral, kodus käimisele lisandus lastega paadiga Haapsalus söömas käimine ja T. kihvakaarli juures käik (Haapsalus), tõsi, Haapsalus käik ei kvalifitseerugi päris nagu mandril käimise alla;



- kuu jooksul oli tervelt üks ööpäev, mil olime kinnistul kahekesi, ei olnud ei omasid ega võõraid;

- sünnipäevane paadisõit Ungrusse ja hülged;

Ja siin on selle hülge nahk.  


- 15 kuud lauskuiva perioodi sai esimese katkestuse H&K külaskäigu ajal;



- sellesuvine ainus etendus laudas - "Aabitsa kukk" - läks, arvestades konarlikku eellugu, üle ootuste hästi. Mitte et see üllataks, aga anna rahvale, mida rahvas tahab, ja nad leiavad tee teatrisse. Ise ma sisse vaatama ei läinud, lugesin ukse taga raamatut;



- oli paar meeldejäävat majutujat, ühega, kes viibis siin kaks nädalat, sõnumivahetusest hakkan küll puudust tundma. Mida vanemaks saad, seda enam mõistad, et sinuga sarnase huumorisoolikaga tegelasi jääb üha vähemaks;

- esimest korda sõitsin Hiiumaal ühistranspordiga (ilmselt sain Kristallkuulilt tõuke selleks hulljulgeks ettevõtmiseks). Minek Käinasse kohaliku väikese bussiga oli igati eeskujulik sündmus, tagasi tulles sattusime Luxi peale ja... ma sain nii halva teeninduse osaliseks, et olin ülejäänud õhtu traumeeritud. Kes mind tunneb, see küllap teab, et ma olen teenindajatega rohkem kui leebe, seega minu käitumises nagu asi olla ei saanud. Lisaks väärib märkimist, et minnes olid kolme inimese piletid kokku 6 eurot, tulles 15 eurot).

Inime sai müüride vahelt välja, kohe on nagu kevadine vasikas aasal



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar