neljapäev, 6. juuni 2024

Hiiumaa liikuvates piltides

Ma olen mustmiljon korda mõelnud kiita, aga vist siiani tegemata - saade "Veetee" on absoluutselt mõnus, turvaline ja positiivne. Näitab seda ETV, küllap Jupiterist saab siis järgi vahti. Ma olin agar fänn juba eelmisel hooajal, kui nad liikusid (sise)veeteid mööda Narvast Pärnusse. Sel hooajal algus Pärnust. Nagu varasemaltki, siis alused vahetuvad, meeskond osaliselt ka. Meeskonnale õnneks üleliia tähelepanu ei pöörata, rohkem meresõidule ja peatuspaikades kohatud tegelastele.

Saate suurimaks plussiks müügimehe-minutite puudumine. Suuremalt jaolt on külastatavad inimesed avalikkusele tundmatud või vähetuntud. Silm ja kõrv puhkavad. 

Aga mitte sellest ei pidanud ma rääkima. Nimelt juhtusid veeteelised ka Hiiumaa vetesse, erilist tähelepanu pööraks Saarnaki laiul käimisele. Ega ma enam peast oska öelda, mitmendas saates see Saarnaki lõik oli, aga jo te leiate, kui hästi otsite. 

Teine suvine saatesari, mis samuti vist teise hooajani jõudnud - "Kilu seljakotis". Esimene hooaeg meeldis väga. Nüüd siin paar päeva tagasi algas teine hooaeg, kenasti kohe Hiiumaaga. Eks neid reklaamiminuteid oli ju eelmisel aastal ka, aga tänavu tundus kuidagi kole palju (meenutab ühte teist õudset suvist saatesarja, kus ongi reklaam reklaami otsa + nõme plämpamine). Kilu-saate Eero Reinu on siiski oluliselt arukam ja sümpaatsem, Viljandimaalt pärit ju, eks see seletab nii mõndagi nagu me teame. Ähk olid veeteelised mu lihtsalt ära hellitanud... Igatahes ma olen äravaataval seisukohal hetkel. 



Ise ma pole Saarnakil peal ammu käinud. Saarnaki all, paaril korral ka tiiru ümber laiu, oleme mõned korrad siiski teinud. Et ikka põnevust ja riski oleks, siis viimati vist oligi seesinane väikese paadi ja elektrimootoriga käik. Enam ei mäleta täpselt, aga vist isegi vedas lõpuni välja...



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar