reede, 22. märts 2024

Vanaema õunapuu otsas / Lobe

Klassika? Miks ka mitte. Arvestades, et seda on tõlgitud paljudesse keeltesse ja meilgi vist tehtud mitu kordustrükki. Ja no see pealkiri, see on aastakümneid rahva seas usinasti käibel, või mis? Sa püüa ronida puu otsa, ilma et keegi lähedalseisjatest seda fraasi ei lausuks.

Igatahes tore lugu. Algab kurvalt, siis kisub lustakaks ja viimaks lõppeb hästi. Nagu peabki.

Alati on tore, kui raamat mõtteid tekitab või midagi edasi uurima ärgitab. Mul olid seekord selleks maksaklimbisupp (ma pole seda kunagi söönud, aga see kõlab nii nagu miski, mis võiks mulle maitseda) ja pihik. Pihikust tahtsin rohkem guugeldada (et no kas poiste pihikul oli ka mingeid erisusi), aga polnudki nii lihtne leida. Kõikvõimas Google tahtis mulle ikka tänapäevast naiste aluspesu näidata ja kui ma siis taipliku tütarlapsena tripidki otsingufraasi lisasin, siis sain lademes udustatud fotosid. Aga ei, ärge muretsege, lõpuks siiski õnnestus illustreeriv foto ka leida. 




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar