esmaspäev, 1. jaanuar 2024

Teleminutid

Kuna mul on pea praegu pulki täis, siis ma vist väga hästi ei suutnud teleprogrammi süveneda. Ilmselt läks midagi olulist ja hästi sügavat ja tarka mu jaoks kaduma. Aga selleks, et asi lühidalt kokku võtta, ei pea isegi saateid vaatama: teleprogramm jääb iga aastaga viletsamaks ja iga järgnevat aastat ennustatakse eelmisest halvemana. Mang hakkab mu meelest nõrgaks jääma, sellist tulemust, nagu ta mulle 2014. aastaks tegi, pole enam tulnud. Aga pole hullu, õnneks on talle jõudsalt kandadele astumas Rohaan, kes eilegi mitmes saates sõna sai. Jama vaid, et tema kuupäevi ja nimesid välja ei hõika.

Edekabel ja Rooside sõda olid ainsana sellised, kus tõesti mõned head momendid. Normannist võib mõelda mida tahes, aga seda asja ta oskab. No ja Roosides need poliitikud... ma ei osanud neist palju oodata, aga mõtleks vaid, natuke nad ikka teavad ja saavad aru, mida valesti teevad :)))) Kohati isegi mingi enesekriitika nagu oli.

Argo Aadli üledoos oli veider, see Pakendikeskuse asi oli ikka õudus kuubis - kuigi ma tunnistan, et need päevakajalised reklaamid, mis nad aasta jooksul jooksvalt teevad, mulle enamasti hullult meeldivad. No ja siis edasi kõik need iga-aastased anneveskid, ottleplandid, swingersid jne, jne...

Süvaanalüüsi pole teinud, aga mulle meenub, et kunagi oli aeg, mil telekavas olid mingid kattuvad saated, mida tuli siis kas pärast keskööd või järgmisel päeval kordustes vaadata, aga seekord ei miskit.



4 kommentaari:

  1. Ehhee, ma mõtlesin sama, et kas ma olen nüüd selles eas, et "vanasti olid huumoriprogrammid paremad..". Aga jah, me olime sel aastal kodus ja jama oli:)
    Head uut aastat!!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Head uut aastat ja roki ikka sama ägedalt edasi!

      Kustuta
  2. Ja näe, mina just rõõmustasin, et enam-vähem norta öhtulaalne programm🙃🤔 ETV-s siis. Aastalõpuviktoriin ja 90ndate muusikamiksid sobisid mulle hästi😉 Pärast südaööd kontserdid - taustaks, las nemad olla... See tähendab, kas neid on või mitte, ei morjenda eriti... Neid saba ja sarvedeta nn huumorisaateid ei kannata ma silmaotsaski 🙃 Seekord õnneks põlnd😆, vähemalt minu jaoks.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Pean seda aastalõpuviktoriini üle tudeerima, hetkel ei tulegi ette, mis see olla võis ja kas ma tõesti sellest nii mööda vaatasin...

      Kustuta