kolmapäev, 31. jaanuar 2024

Amadeus


 Lavakujundus täielik kompu. Tore on see, et Draamas on hakatud lavasügavust rohkem ära kasutama. 

Muus osas suht igav. Ja mulle meenus, et ma vist tõesti olen 10+ aastat tagasi üht varianti Ugalas näinud, see oli ka igav. Mingeid õpilasi oli hulgim teatris, neil võis küll kasulik olla - said mingi igava raamatu lugemise asemel lavalt materjali kätte.

Ja mul on mingi jama, et ma ei kuule viimasel ajal enam lavalt kõike. Muidu mõtleks, et peaks ise passi vaatama või kõrvad paremini ära pesema või midagi, aga seekord ka selja taga kaks prouat avitasid teineteist (mis ta ütles? aga mis ta nüüd ütles? tegelikult võiks see põnev telefonimäng ju minna ridade kaupa, esimesest tagumiseni :)). Kui Malmsten räägib, siis on kõik muidugi kuulda, ta võib kasvõi sosistada või Salieri-vanamehena kähistada kuuekraesse - ikka on kuulda. Istusin neljandas reas. Tõsi, üha enam on juba ka etendusi, kus kasutataksegi põsemikreid.



1 kommentaar:

  1. Linnateatris on nüüd kavas lavakate lavakõne eksam "Ukraina avastamine", täitsa hästi oli tekst saali kuulda. Tükk on ka hea, mõned korrad veel mängivad.

    VastaKustuta