kolmapäev, 1. november 2023

Minu nimi on Lucy Barton / Strout

 


Jah, see on seesama Strout, kes kirjutas "Oliver Kitteridge´i". 

Segased tunded. Strout kirjutab ju hästi, ta loob nii usutavad karakterid, et sul on lugedes füüsiliselt valus. Mõjusad detailid, mis ta loosse toob... see kõik on hea, paljulubav. Pole ka saladus, et ma armastan selliseid fragmentaarseid ja muidu veidra ülesehitusega lugusid. Siin jäi mu jaoks väike error siiski sisse. Ma ei oota, et autor mulle kõik mustvalgel lahti kirjutaks, aga ma tahan, et territoorium oleks piiritletud ja nende piiride sees võin siis ise mängida ja liikuda. Siin jäid siiski mingid kohad hämaraks. Et mille jaoks need osad liinid olid sisse toodud, kui need justkui ei viinudki kuhugi...

Minu porinat ei maksa tähele panna, sest tegelikult hindasin raamatut rasvase neljaga.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar