teisipäev, 21. juuni 2022

Mäluvaht

 Ma nüüd olen siin öid ja öid vähernud ja luid-konte valutanud, aga ma ikkagi ei saa aru, kas keegi päriselt suudab mäluvahuga madratsil magada? 

Teoorias võib ju tore olla, et madrats vajub sinu keha järgi, aga praktikas on see ikka päris jube. Või eeldab see öö läbi ühes asendis magamist? Aga isegi siis on jama, sest keha vist ikkagi ootab mingit kergemat sorti "vastupanu" madratsilt ja kui seda ei tule, vaid hoopis sa vajud üha sügavamasse auku, siis on see päris hirmus. 

Sellest ma parem ei räägi, kuidas on selliselt madratsilt püsti saada. 

2 kommentaari:

  1. Oi-oi! 😁 See postitus on mul nägemata jäänud. Hea teada! Eks elus tuleb kõik enda naha peal järele proovida. Reklaamidega on nagu on... Õnneks mul isiklik kogemus puudub ja nüüd nagu ei tahakski enam katsetada 🤔 Sepikoja mutt 😛

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Tead, asi ei olegi reklaamis (pole nagu märganudki, et seda jama keegi kuskil reklaamiks), läksingi vist pigem hinda ostma. Tundus selline optimaalne hind olevat.

      Kustuta