esmaspäev, 4. aprill 2022

Hakkame sättima!

Nüüd on siis asi sealmaal, et kõik teie, mu kolm blogilugejat, võiksite lokid pähe keerata ja seelikul lõhiku otseks sättida, sest järgmisel teisipäeval, s.o 12.4 kell 17.30 Viru keskuse Rahva Raamatus (teate küll, see on see ilus pood, mis sai äsja ka uhke tiitli ja puha) esitleme selle raamatu  ära.

Raamatupoeesitlust ma ju ei olegi seni kunagi teinud, eks see saab olema teistsugune (no et kui "Minu Hiiumaa" esitlusel sain vahepeal joosta tuppa patja tihkuma, siis raamatupoes tuleb oma põlv vapralt ära väristada). 

Et mul olemine väheke tugevam oleks, tuleb mind toetama Rene "Minu Iirimaa" Satsi.



Raamat on esitluspäeval 10% soodsam, nii et kasutage ka seda võimalust. Pühenduse kirjutan puhta muidu eest, nagu ikka.

Kes kohe sugugi ei saa oma tihedat graafikut enam muuta, siis lähinädalatel võib mind Mae kehastuses kohata ka mitmes toredas raamatukogus, näiteks Kärdlas, Rakveres, Keilas, Haapsalus ja Raplas. Ja kui ka need kohad ei sobi, siis võite alati oma koduraamatukogule vihje edastada, et nad selle tütarlapse kohale telliks. Kõlab veidralt, aga nii see kuidagi käib :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar