teisipäev, 22. märts 2022

Teatrit kröömike

 72 päeva / Ojasoo / Semper

Lavastus on tõukunud Nellie Bly "72 päevaga ümber maailma", kuid väga palju otseseid seoseid pole mõtet otsida. Vähemalt minu jaoks ei näidanud need Nellie teel kohatud naisi, pigem võiks öelda, et meile näidati naisi, keda Nellie oleks võinud kohata, kui ta oleks teekonnal läbi ajaloo, tänaseni välja.

See kõik oli nii haarav (ma küll pelgasin, et kuidas ma kaks tundi padjakohal vastu pean ja mis mu selg selle peale pärast kostab) ja nii ängistav ja nii nukker. Eriti, mis puudutab naise keha kasutamist.


Ainult neist kõrvaklappide jagamise mõttest ma ei saanud hästi aru... neist oligi vaja ju vaid paar minutit üht lugu kuulata... või ma magasin midagi maha? Aga siis magasid ka kõik teised midagi maha :)





Balti tragöödia

Jälle üks suurejooneline ja puudutav lavastus. Võimas visuaal! Kiitus nii lavakujundusele, kostüümidele ja sisukale dialoogile. Tekst, muide, äärmiselt päevakajaline. Ajalugu kordub, võib vaid taas tõdeda. Katkud, sõjad, poolte valimised, ässitamised...

Kui vähe on seda lavastust mängitud ja kui tühi oli saal...


4 kommentaari:

  1. Lugesin praegu uuesti sinu Lehman Brothersi muljeid (sest ma esmaspäeval käisin vaatamas) ja olin 10000% nõus nii algusega kui ka kõige sellega, mis järgnes. Ainult et meil teadis publik, millal plaksutada ja kõik oli super.

    Mis näitab, et meil maitse vägagi kattub! Balti tragöödia piletid nüüd tänu sulle ostetud. Aitäh, et võtad vaevaks muljeid jagada :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Appi-appi, loodan, et sa ei pettu siis Balti tragöödias... Nalja saab seal oluliselt vähem ja tempo on ka natu-natukene aeglasem. Tõsi, näitlejate plejaad on muljetavaldav ja üks ajaloolõik saab kenasti kokku võetud ja laval ette mängitud. Aga napp lavakujundus ja mõned visuaalselt võimsad hetked on sellised, et uhhh...

      Kustuta
    2. Ei usu, et pettun. Ma lugesin tegelikult uuesti ka su "Igatsuse rapsoodia" muljeid, sest käisin just ka seda vaatamas ja jällegi tekkisid samad mõtted.

      Nalja ei peagi saama, reeglina ma pigem eelistan, et üldse nalja ei tehtaks, sest siis on väiksem võimalus mulle pettumust valmistada :D

      Igatahes siis kirjutan, kui nähtud.

      Kustuta