kolmapäev, 9. märts 2022

Minu lõunamaa

 Läks ära!

 /pühib laubalt higi ja lehvitab valge taskurätiga järele/

Kaanepilt sai nii äge ja minulik, aga ma mõne päeva naudin seda veel uhkes privaatsuses.


Nagu juuresolevalt pildilt näha (mis on küll mõne nädala tagune), siis mõnikord on lihtsam kirjutada raamatut kui pealkirja.




3 kommentaari:

  1. Nii tore näha, et ma pole ainuke, kellel pealkirjadega tõrked. 😄

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ei-ei, mul pole probleeme nende välja mõtlemisega, vaid noh, nagu näha, siis just käekirjaga. Minukatel tuleb ju oma käekirja näidis esitada. Esmalt ei ei talu ma väiketäht l-i, seega tuli ikka suurte tähtedega kirjutada (nagu lasteaias! Kus ma küll päevagi käinud pole :)). Teiseks on mu käekiri siiski paremale kaldu. Mis mulle kaanel tegelikult üldse ei meeldi. No ja nii ma neid pagana suuri tähti siis harjutasin.

      Kustuta