kolmapäev, 1. detsember 2021

Vaba langemine / Urmas Purde

 


Raamat, mida lugedes karjus miljon ajurakku vastu, aga mis ometi oli sedavõrd hea lugemine, et hindasin Goodreadsi keskkonnas nelja tärniga. Vahel lihtsalt juhtub nii. 

Tundub, et autor on üksjagu keeruline inimene ja selline... piisavalt ärritav noh :) Kuidagi egoistlik ja kiretu (või mõjub tekst lihtsalt nii, sest lugedes tundsin kogu aeg mingit vastuolu autori ja teksti vahel, need ei olnud nagu üks tervik... oli tunne, nagu oleks loo jutustaja ja teksti vahel kuristik ja siis kord hüppab esimene üle selle laiutava lõhe teisele, ja siis jälle teine hüppab korraks üle esimese juurde, ühte jalga nad päriselt ei astunud). 

Lisaks oli mul kogu aeg tema lähedastest kahju. Ja ma ei pea siinkohal silmas ainult keerulist haigus(t)ega toimetuleku aega, vaid üldisemalt.

Ja kuigi ma olen teada-tuntud raamatus ajahüpete armastaja, siis siin oli ikka täiesti segamini kõik pööratud, ajatelge oli ikka suhteliselt keeruline jälgida. Lõpuks lõingi käega ja lihtsalt lugesingi neid lühikesi peatükke nagu suvaliselt segipaisatud fragmente. Sai lugeda küll.

Ja kuigi lugemine mulle pigem meeldis, siis mul on ometi tunne, et tohutult palju potentsiaali jäi selle loo ja raamatuga kasutamata. Aga kas peakski kõike endast välja panema...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar