teisipäev, 14. detsember 2021

Leping

Kõik Blixeni austajad ruttu kinno! Aafrika siin küll eriti teemaks ei ole, Denys samuti mitte, aga kõik muu on tore ikkagi: ilus Taanimaa, mässumeelne Blixen noortega tembutamas jne.

"63aastane Karen Blixen on Nobeli kirjandusauhinna kõige tõenäolisema nominendina tõusnud oma elu tippu. 17 aastat tagasi jättis ta maha suure farmi Aafrikas, et pöörduda tagasi Taanimaale oma lõhkise elu juurde. Süüfilise tõttu hävinud tervisega, kaotanud oma elu armastuse, on naisel siiski õnnestunud taas tõusta ja ilmutada end kirjandusliku sensatsioonina. Siis kohtub aga geniaalses üksinduses elav naine 30aastase poeediga. Naine lubab kindlustada noorele luuletajale tähelennu kirjanduses, kui noormees on nõus talle tingimusteta alluma – kaotagu ta kasvõi kõik muu oma elus."




4 kommentaari:

  1. Vastused
    1. Jaa, Kankimäki raamatus oli ta tõepoolest olemas. Minu jaoks oligi ta öönaistest ainuke, keda olin varem lugenud. Mulle jättis omal ajal tema "Aafrika äärel" nii sügava mulje, tahaks üle lugeda, aga veidi pelgan...

      Kustuta
  2. See MInu Aafrika film on ka ju selle järgi tehtud, eks?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma ise pole küll näinud, aga mingi film peaks neil ainetel olema küll.

      Kustuta