esmaspäev, 6. detsember 2021

Kirg

Ma ei ela akna peal, kuigi vahel võib mõnele minust selline mulje jääda, aga nii harva, kui ma akna alt läbi käin, õigupoolest astun selleks kõrgema astme peale, ja välja vaatan, siis juhtub päris tihti, et ma märkan üht autot vales kohas parkimas. No kirjade järgi ei tohiks Rataskaevust Rüütlisse, ja vastupidi, vist üldse sõita, kuigi reaalsuses käib edasi-tagasi sõelumine ööpäevaringselt, saati siis veel parkida sellel kitsal ja rahvarohkel ristmikul.
Juba esimesel korral tuvastasin parkija motiivid - siin all asuv jäätisekohvik.

Ja ma mõtlen, kui suur peab olema selle pisikese naisterahva kirg selle kindla kohviku jäätise järele, et ta sõidab oma Toyotaga kuskilt kaugelt (eeldan, et kaugelt, sest ükski normaalne autojuht ei viitsiks siin piiratud liiklusega alal ju ukerdada), läbib keelatud tänavalõigu (riskides trahviga), pargib keelatud kohas (riskides trahviga) ja lippab siis kohvikusse jäätise järgi.

See juhtub nii suvel kui ka talvel.

Ja ma mõtlen, et autoroolis jäätist limpsida pole ju isegi mitte nauding, vaid tüütus.

Ja mida teeb ta neil päevil, mil kohvik on suletud? Kas talitseb oma himusid või murrab truudust sellele konkreetsele kohvikule? Elu väikesed saladused...

P.S Ma ise pole sellesse kohvikusse kordagi sisse astunud ja jäätist proovinud, äkki ongi eriliselt hea...

2 kommentaari:

  1. On küll head jäätised seal. :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma püüan mitte alluda sellistele ahvatlustele :)

      Kustuta