kolmapäev, 7. oktoober 2020

Väljakutse

 Jah, vaadates postituse pealkirja, ma loodan, et keeleinimesed on oma õhtused rohud juba ära võtnud :) Minul on rohud küll võtmata - ma pole muidugi ka päris keeleinimene - ja olen ka täna päev otsa teinud hoogtööd ülejärgmise "Minu..."-sarja raamatuga (tuleb äge, igatahes!) ja keelereeglid ajavad mul juba kõrvust välja. Siiski, otsustasin isand Konna algatusest lähtudes jätta pealkirja samaks. 

Klõpsu tegin õigupoolest kohe pärast Konna lugemist, aga siin on nüüd pildiline tõestus, kui kiiresti võib olukord vahel muutuda. 





Keramaja köögist vist ei hakka pilti tegema, seda on kõik kõikjal nagunii näinud, avalik tütarlaps nagu ma olen.




6 kommentaari:

  1. Okei nagu, mitte, et ma keeleinimene olen, aga ütleme, et ma olen keele õppija. Ma ei saa aru, mis pealkirjas valesti on.

    P.S. Rohud on mul ka võtmata :D

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma siin telefonis linke jagades olen veidi koba, aga vaata sinna:
      http://eki.ee/dict/qs/index.cgi?Q=v%C3%A4ljakutse
      "Väljakutse" on meil tõsiselt moesõnaks muutunud katsumuse, ülesande tähenduses, mida see teps mitte ei tohiks olla. ÕS ja tähenärijad pahandavad selle üle pidevalt.

      P.S. Sinu vedel rohi on nii varajasel tunnil muidugi võtmata, ei pane pahaks :P

      Kustuta
    2. Jeebus! Nüüd olen ma veel suuremas segaduses kui enne :D Kuidas siis õige(m) oleks? Üleskutse? Proovikivi? Ülesanne?

      Kustuta
    3. No neid jeebuseid saab Sul olema väga palju, kui me selle teema järgmisel veiniõhtul ette võtame :) Aga keeletoimetajad tahaksid jah, et Sa kasutaksid katsumus, ülesanne, proovilepanek, raskus ja samas vaimus edasi :)

      Kustuta
  2. Ma jäin kah koksiklaasi juures mõtlema, et peaks toimetajat vahetama:D
    Tegelikult peakski.
    Sa elad muinsuskaitse all?:D

    VastaKustuta