pühapäev, 23. august 2020

"Kuni armastus peale tuleb 2.0"

 "Kuni armastus peale tuleb 2.0" Veronika Kivisilla


Lugesin eelmist raamatut ja teadsin juba siis, et seda on mul käeulatusse isikliku eksemplari näol tarvis. Jäin uimerdama, kuni ilmus 2.0 ja mu elu õieke selle mulle kinkis. Süda hõiskas rinnus! Nüüd on mul olemas ravim kurbade päevade, sügismasenduse, rõõmutute hetkede ja lollide inimeste vastu. Lööd suvalisest kohast lahti ja loed paar lookest, olgu siis päeva hakatuseks või õhtu lõpetuseks. Mõtled muidugi kogu aeg kahtlevalt, et kas tõesti on säherduse kõnepruugiga noormees päriselt olemas või mõtles Kivisilla ta oma fantaasias välja 🙂 Sellesse Pääsküla poe kassapidajasse ma usun kindlamalt, sest minu kodupoes Poska ja Narva mnt nurgal on ka selline karakter olemas.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar