kolmapäev, 18. september 2019

Juba kõnnib

Hüppasin täna eksprompt teatrisse. Viimasel hetkel minnes on hea see, et on lootust viimasel hetkel vabanenud bronni kohtadele saada, mis teadupärast on alati magusas reas. Üllatusega olen avastanud, et mul on nüüd muidugi see teatris käimine veidike töiseks kaldunud. Nagunii on mul sada erinevat tingimust, millele etendus vastama peab, aga nüüd on lisandunud veel see Soonlepa-pilk. No et kas see või teine lavastus sobiks meie lauta. Kui suur on trupp ja kui keerulised dekoratsioonid. Ja mis peamine, kas hiidlane seda ka vaatama tuleks :) Selles osas on hästi, et ma tean, mida hiidlane vaadata tahaks. Halvasti jällegi ses osas, et... selliseid lavastusi eriti palju ei tehta :)

Nii ma seal siis istusin ja harutasin mõttes seda lobudikku laudhaaval lahti. Mõtisklesin veidrate naljade üle. Lasin vanni vett. Külmetasin peaosatäitjaga. 
Tjah...

/repliik tagantpoolt, mees naisele: "Krista Kaer on tõlkinud. Ega Krista igasugust jama kah ei hakka ette võtma." 
Kusjuures ma kodus mängukava sirvides mõtlesin ise täpselt sama :)/


Trammilt maha astudes käis tiigil soojendus homseks. Loomulikult ei saanud ma tuppa ära minna, kui sellist privaatetendust pakutakse. Homsetele massidele mõeldes, ei paista seal ilmselt suurt miskit, vähemasti nägin nüüd hästi.




2 kommentaari:

  1. Sul on ikka õnn või oskus sattuda igasuguste huvitavate sündmuste keskele!:)
    Aga mida ja kus teatris Sa vaatamas käisid?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Üleeile käisin Draamateatris "Mõnusat maatükki" vaatamas.
      Ja kuna eile õhtul kajas Kadrioru pargi ümbrus Freddie Mercuryst ja Raveli "Bólerost" (kõlasid vaheldumisi ja ma ei tea, k u i mitu ringi), siis hirmust tänase õhtu ees põgenen ka teatrisse :) Täna on menüüs "Müller peab lahkuma" VAT Teatris.

      Kustuta