kolmapäev, 11. september 2024

Kuivainepotsikud

Kelle jaoks need mõeldud on? 

Umbes kord aastas komistan ma mõnes toredas poes kenade kuivainepotsikute otsa. Kui ma oleks veidi sinisilmsem, siis ma ilmselt ostaks kohe ka arvestatava koguse neid pütsikuid ära, et nagu täiskomplekti või nii. Õnneks on elu õpetanud, et praktiliselt vist mitte ühegi poes müüdava kuivainekoti-karbi sisu ei mahu ühessegi pütsikusse korraga ära. Mida ma valesti teen? Ostan valesid toiduaineid? Valesid topsikuid? What!?

Mulle meeldib kui asju on vähe. Et mul ei oleks kümmet kappi, kuhu igasugust jama korjata. Kui mul on kuivainepotsikud, siis ma tahakski, et mul oleks üks riiul või kapp nende jaoks, seal oleks kogu kraam ja kõik. Kõik. Ma ei taha, et mul oleks üks riiul potsikute jaoks JA teine kapp nende pakilõppude jaoks, mis ei mahtunud topsidesse ära. On seda siis tõesti nii palju palutud :) Kusjuures ma ei ole isegi see inimene, kes oleks ostnud poest potsikuid, millel juba eelnevalt sisu kohta tekst peal, oh ei, ma olen niigi jätnud endale võimalusi variatsioonideks. Aga ikka ei midagi. 

Ma usun, et varisen suurest kergendusest köögikapi kõrvale kokku päeval, mil õnnestub tatrapakk ühte purki ära mahutada.

Tänan tähelepanu eest, ma lähen nüüd kaerahelbepotsikule hantleid raskuseks otsima, et pakilõpp ikka ära mahuks.

Need ei ole kuivainepotsikud


2 kommentaari:

  1. Minu meelest need ongi pigem sisustuselementidena müügil, mitte reaalselt kasutuseks. Endal on ka kodus mingid purgid, aga mõtlen kogu aeg, et peaks lahti saama, sest need seisavad seal pooltühjadena ning pakkides on kuivained kõrval. 😀

    VastaKustuta