esmaspäev, 30. oktoober 2023

Roheline


 Ma ei ole sellest raamatust kõnelnud. Mitmel põhjusel. Pikale läheks, sest neid teemasid on siin palju, millest tahaks jaurata. Vist olen väheke ka väsinud. Mõtled, et ei jaksa jälle võitlema ja end õigustama hakata. Mingid jutud ja märkamised, millest on juba nii palju räägitud, et enam ei viitsi. Et sa võid ju rääkida, võid ka need naermised ja jõuetud vastuargumendid üle elada, aga kui siis mõne kuu või aasta pärast nii lähebki, siis... ah, jäägu nii. Üks päev siin just mõtlesin, et alles see oli, kus tõsimeeli taoti vastu rinda ja leelotati, et RB on tarvilik reisijate mugavaks ja kiiremaks liigutamiseks. Nüüd juba mõnda aega ei püütagi enam nägu teha, et see reisijateveoks ehitatakse. Maksude tõstmisega sama lugu. Ma ei räägi sellest "lugege mu huultelt"-seigast, aga et samamoodi toodi ju kümme muud põhjust, miks on vaja makse tõsta, üks naeruväärsem kui teine, aga nüüd järsku on hakatud ikka asjast õigete sõnadega kõnelema.
Elektriautod on muidugi teema, milles tahaks kaasa rääkida, aga see on ka nii vastuvoolu ujumine, et pole vist mõtet.
Elame, kuniks on antud. Muna jaotame mitmesse korvi ja... Looda Allahile, aga seo oma kaamel kinni...

PS. Raamatut lugege ikka ka. Kui uus tiraaž valmis saab. 

3 kommentaari:

  1. Minul nüüd just järgmiseks on plaanis see raamat ette võtta. Ma siit postitusest su meelsust välja lugeda ei suutnud (oled ikka osav!), aga mulle esialgu tundub, et mingite asjadega ma olen selles raamatus nõus. See mulje on intekate põhjal jäänud. Ja paraku ka Pealtnägija saatelõigu põhjal, kus vastased olid nii nõrga vastuargumentatsiooniga, et mul hakkas ausalt öeldes vaatajana piinlik. Minu meelest oli äärmiselt kehvasti tehtud ka ajakirjaniku ettevalmistus, eelkõige just kõneisikute valikul. Aga eks loen ja siis on asi selgem.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Elu ja kõva peks on õpetanud peitma jah oma meelsust :) Aga tegelikult tuleb, kahjuks, selles raamatus õige paljuga nõustuda. "Pealtnägija" lõik oli õudus kuubis. Eriti see n-ö oponeeriv naisterahvas, kellel nagu ei olnudki peale põlastava miimika ja ülbuse vastu öelda. Kurb.

      Kustuta
  2. Mingil põhjusel olen alguste algusest roheliste parteis - ilmselgelt loen ka seda rohelist raamatut ja sama selgelt olen ka loetuga laias laastus juba ette nõus:)

    VastaKustuta